The Creator - descrierea serviciului

The Creator este platforma de branded user-generated content a IQads.

Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii noastre creative:
profesionistii din industrii creative, studenti sau aspiranti, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.

Am generat brand engagement deruland mai multe zeci de competitii creative de:
design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, ilustratii etc.

 

Elementele unei competitii:

Directia de asociere cu brandul
Cream awareness si inscrieri de calitate pentru competitia organizata de brand, provocand cea mai importanta comunitate creativa din Romania, printr-o competitie de creatie centrata in jurul brandului, a unui produs sau a unui proiect.

Durata
de la 5 la 16 saptamani

Reach 
intre 170.000 si 600.000 de oameni

 

Un exemplu: Nescafe Dolce Gusto / Design

 

Serviciile IQads oferite prin The Creator cuprind:

- audienta IQads [ promovarea ]
- platforma [ suportul tehnic ]
- know-how-ul [ logistica organizarii]

 

Bugete. Rezultate & Reach 

 

1) TheCreator / Brief VIZUAL (dificultate medie) / Cost total 7.000 EUR

Durata: intre 28 si 45 de zile
Livrabile cerute in brief: design/vizualuri/imagine

Rezultate

Reach: min 200.000 persoane
Frecventa medie: 8+
Rezultate: peste 150 de creatii bune finaliste

Promovarea proiectului

- articole branded despre proiect/brand si de inspiratie: 8 articole
- newslettere dedicat despre competitie: 2 trimiteri
- zone de branding mari in IQads & SMARK pe toata perioada competitiei: 12%
- diverse formate de remarketing & boost in audientele noastre creative in Facebook & Google: buget explicat mai jos* (vezi exemple)

Costurile

  • logistica, detaliere brief, regulament, moderare, promovare (PR, branded content, big display, newsletters), organizare (IQads)
    3.500 EUR
  • premiile competitiei
    2.000 EUR. Split recomandat: I -1000, II -600, III-400 
  • amplificare frecventa pe audiente de retargeting in Facebook (boost) + Google (remarketing) pe audientele noastre creative
    1.500 EUR*

Total cost proiect: 7.000 EUR

 

2) TheCreator / Brief VIDEO (dificultate medie) / Cost total 16.000 EUR

Durata: intre 70 si 90 zile.
Livrabile cerute in brief: materiale video/film 

Rezultate

- Reach: min 400.000 persoane  
- Frecventa medie: 12+
- Rezultate: peste 50 de creatii bune finaliste

Promovarea proiectului

- articole branded despre proiect/brand si de inspiratie: 20 de articole
- newsletter dedicat despre competitie: 3 trimiteri
- zone de branding mari in IQads & SMARK pe toata perioada competitiei: 15%
- diverse formate de remarketing & boost in audientele noastre creative in Facebook & Google: buget explicat mai jos* (vezi exemple)

Costurile

  • logistica, detaliere brief, regulament, moderare, promovare (PR, branded content, big display, newsletters), organizare (IQads)
    7.500 EUR
  • premiile competitiei
    4.500 EUR. Split recomandat: I -2.500, II -1.500, III-500 
  • amplificare frecventa pe audiente de retargeting in Facebook (boost) + Google (remarketing) pe audientele noastre creative
    4.000 EUR*

Total cost proiect: 16.000 EUR

 

Versiuni in functie de complexitatea briefului

Costurile trecute in tabelul de mai sus sunt cele fara TVA.
Sumele reprezentand costuri externe - premiile si bugetul de retargeting - se factureaza si se platesc inainte de startul proiectului.

Toate creatiile inscrise pot fi folosite de brand in activitatea de comunicare / continut pe pagina de Facebook etc.
Creatiile castigatoare pot fi folosite de brandul partener al competitiei in activitatea lui, avand drepturile cesionate catre companie.

 

Adresa de contact: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

 

Exemple

 

Ciuc Premium s-a alturat seriei Grand Spoof 2 ani la rand pentru a demonstra ca este singura bere care rade de publicitatea traditionala. In 2 luni, Ciuc a atins 750.000 de persoane, online si offline, la ADfel.
Vezi making-of-ul Ciuc Premium in 4 minute.

 

La finalul lui 2014, clubul B52 a implinit 10 ani de spirit alternativ. Avand aceasta experienta in spate, a provocat comunitatea creativa The Creator sa conceapa cea mai mare enciclopedie de scuze dupa o noapte de pomina in club, pentru a fi folosite de fiecare petrecaret din B52. Asa a luat nastere “Tricoul de a doua zi”.

 

DERO, detergentul iconic al Romaniei, a demonstrant increderea in prospetimea din inima Romaniei curate dandu-le consumatorilor puterea de a schimba ambalajul. 180 de inscrieri mai tarziu, in 2015, design-ul castigator a umplut rafturile magazinelor. 

 

PUMA a vrut sa lanseze legandara jacheta T7 intr-un mod creativ. 200 de inscrieri mai tarziu, una dintre ele s-a bucurat de un succes asa de mare incat a fost produsa.

 

   

Adresa de contact: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

Ai ajuns pana aici si mai ai neclaritati cu privire la competiile TheCreator?
Hai la o cafea la noi in Mansarda.

Adresa biroului Blue Idea: IQads & SMARK 
Zona Piata Victoriei | str: Aleea Alexandru, nr 9, etaj 3, Bucuresti, sector 1, cod postal: 011821